ברשת האינטרנט קיימים מעל 100 מיליון אתרי אינטרנט שונים ואלפי חברות שעוסקות בבניית אתרים.
מצב זה יצר עידן טכנולוגי שבו בקליק אחד עם העכבר אנו יכולים להשיג את כל המידע שנרצה בכל תחום שנבחר.
בניית אתרים היא תהליך שמתבצע יום יום ע"י חברות בניית אתרים בארץ ובעולם כולו.
כאשר גולש מחפש מילה או ביטוי כלשהו במנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל ,(90% מהגולשים בארץ משתמשים בגוגל כמנוע החיפוש שלהם) הוא מקבל תוצאות חיפוש רלוונטיות למילה שחיפש ,ככל שאתר האינטרנט שלנו יהיה רלוונטי ומעניין בתחומו ,דירוגו במנועי החיפוש יעלה ,לדוגמה- גולש שיזין בתיבת החיפוש את הביטוי בניית אתרים יקבל תוצאות רלוונטיות לבניית אתרים,זה יכול להיות חברות לבניית אתרים,טיפים בבניית אתרים,מאמרים בבניית אתרים וכל מה שנראה רלוונטי בעיני גוגל לבניית אתרים.
שיטת הדירוג של גוגל בנויה מ-200 פרמטרים שונים ואולי אף יותר (אף אחד לא יודע בדיוק איך גוגל עובדת)
הפרמטרים האלו משתנים ומתווספים מפעם לפעם על מנת לתת לגולש את התוצאות הטובות ביותר עבורו, כמו בדוגמת בניית האתרים שציינו קודם.
מכאן אנו למדים שלאחר שרכשנו דומיין ובניית האתר הסתיימה לשביעות רצוננו,נצטרך לקדם את האתר במנוע החיפוש על מנת שקהל היעד שלנו(גולשים,לקוחות קיימים,לקוחות פוטנציאלים,קולגות וכ'ו)ימצא את האתר ובכך נממש את מטרת בניית אתר האינטרנט שלנו.
אז איך אנחנו יכולים לגרום לאתר אינטרנט שלנו לעבור את המתחרים ולהופיע במיקום טוב וגבוהה בתוצאות החיפוש בתור התחלה נדאג שמי שמטפל בבניית אתר(חברה לבניית אתרים שבחרנו או אנחנו בעצמנו במידה ויש לנו ידע בבניית אתרים ) יסדר את האתר בצורה היררכית ונכונה ונזין תוכן עינייני ומועיל לגולש ולמנועי החיפוש, לכן חשוב לעבוד עם חברת בניית אתרים שחושבת קדימה גם על תהליך הקידום אתרים ולא רק על בניית האתר ועיצובו.
גוגל או יותר נכון הרובוגוגל אוהב אתרי אינטרנט עם תוכן רלוונטי ומעניין ,אתרים שיעניינו את הגולש ויענו על ציפייות החיפוש.
אם נבין את קידום האתרים בצורה הנכונה ,נשים לב שבעצם גוגל היא "הספק" והגולש הוא "הלקוח" ,מכאן ברור לנו שלספק (גוגל) יש אינטרס וצורך עז לספק את הלקוח(הגולש),לענות על מבוקשו ולהבטיח את שיתוף הפעולה ביניהם, הרי ככה הספק מתפרנס.
תארו לכם לרגע שגולש מקליד את הביטוי בניית אתרים והתוצאות שהוא מקבל לא עונות על מבוקשו והוא לא מקבל את האינפורמציה שרצה על בניית אתרים, במצב כזה יאלץ הגולש לחפש שוב ושוב, ומיותר לציין שיחפש במהרה "ספק" אחר.
לסיכום-זיכרו תמיד שמעבר לכל השיטות,הפעולות ,הקישורים וכ'ו (עליהם נרחיב בהמשך) בהן נעזרות חברות בניית אתרים בתהליך בניית אתרים וקידום אתרים ,חשוב להזין תוכן איכותי ועינייני שיהיה רלוונטי לתחום שלנו,לדאוג לאתר מסודר היטב בצורה היררכית ולתת חווית גלישה לגולשים באתר אינטרנט שלנו.
קידום אתרים הוא תהליך שדורש הרבה עבודה וזמן.קידום אתרים מהיר (ביום או אפילו שבוע,שבועיים) אינו קיים ללא קשר למחיר ומי שמבטיח לכם זאת, לא מבין בתחום או שהוא סתם..... (את זה אתם אמרתם).
מצב זה יצר עידן טכנולוגי שבו בקליק אחד עם העכבר אנו יכולים להשיג את כל המידע שנרצה בכל תחום שנבחר.
בניית אתרים היא תהליך שמתבצע יום יום ע"י חברות בניית אתרים בארץ ובעולם כולו.
כאשר גולש מחפש מילה או ביטוי כלשהו במנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל ,(90% מהגולשים בארץ משתמשים בגוגל כמנוע החיפוש שלהם) הוא מקבל תוצאות חיפוש רלוונטיות למילה שחיפש ,ככל שאתר האינטרנט שלנו יהיה רלוונטי ומעניין בתחומו ,דירוגו במנועי החיפוש יעלה ,לדוגמה- גולש שיזין בתיבת החיפוש את הביטוי בניית אתרים יקבל תוצאות רלוונטיות לבניית אתרים,זה יכול להיות חברות לבניית אתרים,טיפים בבניית אתרים,מאמרים בבניית אתרים וכל מה שנראה רלוונטי בעיני גוגל לבניית אתרים.
שיטת הדירוג של גוגל בנויה מ-200 פרמטרים שונים ואולי אף יותר (אף אחד לא יודע בדיוק איך גוגל עובדת)
הפרמטרים האלו משתנים ומתווספים מפעם לפעם על מנת לתת לגולש את התוצאות הטובות ביותר עבורו, כמו בדוגמת בניית האתרים שציינו קודם.
מכאן אנו למדים שלאחר שרכשנו דומיין ובניית האתר הסתיימה לשביעות רצוננו,נצטרך לקדם את האתר במנוע החיפוש על מנת שקהל היעד שלנו(גולשים,לקוחות קיימים,לקוחות פוטנציאלים,קולגות וכ'ו)ימצא את האתר ובכך נממש את מטרת בניית אתר האינטרנט שלנו.
אז איך אנחנו יכולים לגרום לאתר אינטרנט שלנו לעבור את המתחרים ולהופיע במיקום טוב וגבוהה בתוצאות החיפוש בתור התחלה נדאג שמי שמטפל בבניית אתר(חברה לבניית אתרים שבחרנו או אנחנו בעצמנו במידה ויש לנו ידע בבניית אתרים ) יסדר את האתר בצורה היררכית ונכונה ונזין תוכן עינייני ומועיל לגולש ולמנועי החיפוש, לכן חשוב לעבוד עם חברת בניית אתרים שחושבת קדימה גם על תהליך הקידום אתרים ולא רק על בניית האתר ועיצובו.
גוגל או יותר נכון הרובוגוגל אוהב אתרי אינטרנט עם תוכן רלוונטי ומעניין ,אתרים שיעניינו את הגולש ויענו על ציפייות החיפוש.
אם נבין את קידום האתרים בצורה הנכונה ,נשים לב שבעצם גוגל היא "הספק" והגולש הוא "הלקוח" ,מכאן ברור לנו שלספק (גוגל) יש אינטרס וצורך עז לספק את הלקוח(הגולש),לענות על מבוקשו ולהבטיח את שיתוף הפעולה ביניהם, הרי ככה הספק מתפרנס.
תארו לכם לרגע שגולש מקליד את הביטוי בניית אתרים והתוצאות שהוא מקבל לא עונות על מבוקשו והוא לא מקבל את האינפורמציה שרצה על בניית אתרים, במצב כזה יאלץ הגולש לחפש שוב ושוב, ומיותר לציין שיחפש במהרה "ספק" אחר.
לסיכום-זיכרו תמיד שמעבר לכל השיטות,הפעולות ,הקישורים וכ'ו (עליהם נרחיב בהמשך) בהן נעזרות חברות בניית אתרים בתהליך בניית אתרים וקידום אתרים ,חשוב להזין תוכן איכותי ועינייני שיהיה רלוונטי לתחום שלנו,לדאוג לאתר מסודר היטב בצורה היררכית ולתת חווית גלישה לגולשים באתר אינטרנט שלנו.
קידום אתרים הוא תהליך שדורש הרבה עבודה וזמן.קידום אתרים מהיר (ביום או אפילו שבוע,שבועיים) אינו קיים ללא קשר למחיר ומי שמבטיח לכם זאת, לא מבין בתחום או שהוא סתם..... (את זה אתם אמרתם).